. 054-6929925

דואט עם שף פרטי ומוסיקה מנצחת

שילוב מנצח בין שף פרטי למוסיקה 

זהו אינו סוד שעולם המוסיקה והאוכל תמיד הלכו ואכלו יחד ☺ עכשיו רק אנחנו מביאים בפניכם את האפשרות לשלב בניהם באופן בלתי נשכח על ידי האפשרות להזמין שף פרטי לאירוע שיבשל עבורכם ארוחה טעימה ולשלב בתוכה אומן מוסיקלי.

דרך אגב, במסעדות למשל הבינו שהפייליסט מתאים גורם לתחושה נעימה ורצון להישארות במסעדה יותר ולכך גובר הפוטנציאל להזמין יותר מאכלים וככל שהמוסיקה אינה מתאימה לאווירה, זה דיי מבריח את הסועדים.

שוחחנו עם שף פרטי מאור נתן והוא סיפר לנו סיפור דיי משעשע, בו עבד בעבר במסעדה בירושלים וכשהגיע השעה 00:00 כבר נהיה מאוחר והיה צורך לסגור מטבח אך אנשים עדיין היו מגיעים. ופתרון מקורי ופחות נחמד היה של מנהל המסעדה והוא, לשים פלייליסט המשמיע "צלילי עוד" אשר בהחלט לא תאם לקהל הצעיר של המקום ולכן לאנשים שהגיעו בשעות המאוחרות הללו היה פחות נעים להישאר יותר. 

שף פרטי למסיבות

שף פרטי לאירועים קטנים

על השילוב בין ארוחת שף פרטי לבין מוסיקה טובה

אם לצורך מטאפורה נניח ש מ 1-10 ניתן לאמוד את רמת ערך החוויה במוסיקה טובה, אז כשהיא טובה החוויה היא מצוינת ואומדן החוויה הוא בהחלט 10 במדד ערך החוויה. ואותו הדבר ניתן לומר גם על ארוחת שף פרטי שמגיע ומבשל לנו ארחוה טעימה ובלתי נשכחת. כלומר, השילוב בין השף הפרטי לבין המוסיקה הוא מכפיל בערך החוויה.

מוסיקה ואוכל הן שני תחומים שמחברים בין אנשים באופן יוצא דופן וכשנכנס גם שתייה טובה כגון יינות מתאים וקפה טוב לבסוף האירוח והאירוע המתוכנן בהחלט משודרג להפליא.

נניח יש לכם יום הולדת ותכננתם לעשות אותה בלתי נשכחת, שוכרים מקום שיתאים לכמות האורחים המתוכננת. פונים לנדב ומדסקסים על הכיוון של המוסיקה שתתאים ליום האירוע המיוחל. במקביל מסנכרנים את עניין האוכל ופונים לשף פרטי שיבנה עבורכם תפריט מתאים וחשוב גם לוודא שישנם תנאים לוגיסטיים לבישול או  שהשף הפרטי אכן ערוך לבשל במקום המיועד.

 

4 טיפים שכדאי לברר לפני כשמחליטים להזמין שף פרטי 

על מנת להזמין שף פרטי לאירוע בו אנחנו מתכננים לשלב מוסיקה חשוב לברר את הדברים הבאים ועוד לפני שסוגרים עם השף הפרטי את האירוע:

  • המלצות – מומלץ לבדוק לפני כן שאנשים ממליצים על השף הפרטי שאנו מתכננים להזמין. המלצות ניתן לבדוק בפייסבוק שלו, בגוגל וכמו כן באתר הבית שבדרך כלל קיימות אצל שפים פרטיים.
  • מיקום – כדאי לברר מהיכן מגיע השף הפרטי ולהתאים ככל הניתן בין מקום האירוע לבין מקום מימנו מגיע השף הפרטי, שכן התאמה זו תעזור גם בטיפ השלישי
  • מחירים – על מנת לקבל מחיר טוב, ראית צריכים לוודא שהמיקום של השף הפרטי לא רחוק ממיקום האירוע המתוכנן שכן אז נקבל מחיר גבוה יותר רק בשל המרחק. ודבר נוסף, כדאי לבקש 2-3 הצעות מחיר משפים פרטיים נוספים ואז רק לקבל החלטה.
  • איכות – כידוע ככל שנקבל מחיר זול יותר כך בדרך כלל רמת האיכות היא פחותה יותר ואנו צריכים להיות ערים לכך ולבחון היטב שעבור המחיר שלנו נקבל תמורה טובה ביותר.

לא נמצאו תוצאות

הדף אותו חיפשתם לא נמצא. אנא דייק את מילות החיפוש, או נווט בעזרת התפריט לעיל

חייגו עכשיו 054-6929925